Our Vacation Trip

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Monday, April 20, 2009

~sambung Part II~

ermm..nk smbg cite part II adoiii..tetibe cm mls lak ari tu..tp terpkse smbg gak ler kn..pe lak cite tgntung cenggitu..

slps my baby bole bernafas sendri,syukur sgt2..lps la 1 kepayahan n dugaan yg aku hadapi..ttup2 lak baby aku kene jaundis pulak..kene la stay in NICU 1 week lg utk betul2 hilang jaundis nyer..letih jugak aku duduk di NICU..kesian sgt kt anak mama,kene cucuk byk kali di tgn,kaki utk amek darah..until now,still ade bekas2 cucuk..x smp ati rasenye nk dgr anak menangis...bg ku dugaan semuanya..dan akhirnya aku n baby dibenarkan balik slps jaundisnyer turun n normal..alhmdulillah..lega rasenyer..dah blik ke umh mak aku,still nama jaundis di muke,mata dan demam lg..aku n hubby pegi ke klinik dan doc mengatakn baby masih lg ade jaundis..aku pon diarahkn ke hospital utk buat pemeriksaan lg..yer,mmg betul..jaundis baby masih lg ade dan tinggi..aku dan baby terpkse tinggal lg sehari utk mengawal jaundis itu..alhmdulillah,nsb sehari je..sok nyer baby dibenarkn pulang..mungkin baby x nk menyushkn aku n hubby..aku cume berdoa semoga baby cpt sembuh sepenuhnya..aku masih membawa baby tuk pemeriksaan lanjutan..bimbang jaundis ni akan menyebabkn penyakit hipetatis B,lembap otak,cacat pendengaran dan mata..alhmdulillah juga,doc mengatakan baby ku sehat...

dari hari ke hari,dr bulan ke bulan baby ku membesar dengn sehat,chubby,cerdik,bijak..yer,aku dan hubby sgt menyayanginya..buah hati,pengarang jantung mama dan ayah..akan mama dan ayah membelai auni firdina dengan penuh kasih syg,belaian manja sebagaimana org lain di luar sana..jdlah anak yg baik,solehah,cerdik, bijak n mengikut perintah ALLAH..

tu ler serba sedikit luahan ati mama wlupon x sepenuhnyer..cm igt2 lupe lak..tp x lupe cane proses beranak dlu..mmg sakit n perit nk mengeluarkn anak..cmni la kite rase mcmane mak kite rase dlu kn..bile dok pk2 psl beranak ni,rase cm surrender je nk beranak lg tp perasaan tu kjp je kn..insya allah,akan ade lg penymbung warisan (yg 2nd ler tp x tau biler lg..kihkih)..

No comments:

My Blog List

Foto Gediks Auni Firdina

Foto Gediks Auni Firdina

Foto Gediks Auni Firdina

Foto Gediks Auni Firdina

Foto Gediks Auni Firdina

Foto Gediks Auni Firdina

Foto Gediks Auni Firdina

Foto Gediks Auni Firdina
@ JJ Balakong

Foto Gediks Mama + Auni

Foto Gediks Mama + Auni
 
Blog Design by Template-Mama.